مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-17بين الملل

10 کشور  برتر جهان برای زندگی و کار از نگاه مهاجران کجاست؟


از میان 10 کشور برتر جهان از نگاه مهاجران، کارگران متخصص خارجی در تایوان می گویند از وضعیت شغلی خود راضی هستند چون از امنیت شغلی، اقتصاد محلی قوی و دستمزد منصفانه در محل کار برخوردارند.

- از میان 10 کشور برتر جهان از نگاه مهاجران، کارگران متخصص خارجی در تایوان می گویند از وضعیت شغلی خود راضی هستند چون از امنیت شغلی، اقتصاد محلی قوی و دستمزد منصفانه در محل کار برخوردارند.

بر اساس آمار یک نظرسنجی سالانه از بیش از 12 هزار مهاجر در بیش از 172 کشور و قلمرو جهان، کشور مکزیک راضی ترین و شادترین مهاجران خارجی را در خود جای داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، بر اساس آخرین نسخه از نظرسنجی آنلاین سالانه (2023) از مهاجران در بیش از 170 کشور و قلمرو جهان، مکزیک و سپس اسپانیا و پاناما ، بهترین وضعیت زندگی را از نظر مهاجران خارجی خود دارد به نحوی که 90 درصد از مهاجران خارجی در مکزیک از وضعیت زندگی خود راضی هستند.

10 کشور برتر از نظر مهاجران خارجی به ترتیب عبارتند از: 1- مکزیک 2- اسپانیا 3- پاناما 4- مالزی 5- تایوان 6- تایلند 7- کاستاریکا 8- فیلیپین 9- بحرین 10- پرتغال موسسه اینترنیشنز در تازه ترین نظرسنجی سالانه خود در سال جاری میلادی 53 مقصد را بر اساس پنج شاخص رتبه بندی کرده است: کیفیت زندگی، سهولت اقامت، کار در خارج از کشور، امور مالی شخصی و شاخص اقلام ضروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کشور  برتر جهان برای زندگی و کار از نگاه مهاجران کجاست؟

10 کشور  برتر جهان برای زندگی و کار از نگاه مهاجران کجاست؟